Reklamní polokošile, trička, mikiny, čepice, deštníky – to vše se dá potisknout

Řada firem občas řeší situace, spojené s reklamou a prezentací ve společnosti. Některé výrobky nebo služby se zkrátka musí lidem nějakým způsobem oznámit, dát jim vědět, že něco takového vůbec existuje, proto má také reklama svůj význam, pokud není přehnaná, vtíravá a otravná. Otravných reklam jistě budete ze svého života znát celou řadu, jak tedy dát o sobě vědět jinak, atraktivnějším způsobem?

žena v tričku a ve svetru

Čím obdarovat zákazníky nebo zaměstnance

Reklamní textil – je to sice nákladnější způsob, ale právě textilie mohou spoustu lidí potěšit a připomenout jim jak samotný okamžik obdarování, tak i firmu či společnost, která se o to zasloužila.

Vsaďte na trička a polokošile – trička s krátkým a dlouhým rukávem a reklamní polokošile patří k tradičním výrobkům, které lidé rádi nosí. Zvláště pak bavlněné výrobky jsou příjemné na dotek a velmi vzdušné. Stačí docela drobné logo, obrázek, nápis a mít k dispozici více velikostí, jimiž uděláte radost dospělým i dětem.

košile na ramínkách

Čepice a deštníky – s těmi také prorazíte, zvláště tam, kde nedokážete odhadnout velikost triček. S deštníkem uspějete takřka u každého dospělého, čepice mohou být s kšiltem, baretky nebo zimní, do chladného počasí.

Výšivky – někdy může reklamní potisk zastoupit výšivka, ta je vždy velmi atraktivní a její životnost obvykle předčí samotnou textilii. Výšivky se hodí na trička, reklamní polokošile i mikiny.

Odvážné spodní prádlo a plavky – reklamní účely mohou plnit i méně obvyklé a odvážné oděvy, jako jsou trenýrky, dámské kalhotky či plavky. A jsou-li tyto předměty v určitých situacích pro vás nevhodné, můžete vsadit na ponožky a podkolenky – je to svým způsobem sázka na jistotu a rozsah velikostí není tak velký, jako u triček a mikin. Výběr vhodného textilu k potisku či výšivkám vždy ovlivňuje klientela, se kterou jste v pravidelném či občasném kontaktu.